Vilšanās - 2 reizes
Ilgus gadus izmantoju viņu pakalpojumus, sākot no tarifa 00,00 un līdz 15.00. Problēmas sākās, kad pieslēdzu pieslēgumu. Regulāri nācās pārbaudīt nepareizi izrakstītus rēķinus. Reāli visu laiku risināju konfliktus par rēķinu pārreķiniem un par pakalpojumiem, ko paši pievieno bez klientu brīdināšanas. Ok, no pakalpojuma atteicos – labi. Domāju, pagāja 10 gadi, viņi piedāvā internetu mūsu adresē ar 5G. Domāju, nu gan jau tagad viss ir labāk nekā agrāk. Protams, atved mums ar kurjeru (paldies Dievam) to kasti. Pieslēdzam – no 5G ne ziņas, ne miņas. Likām uz palodzes, likām 2. stāvā – nekā, strādāt nav iespējams. Aizejam uz Origo, nostāvējām vairāk kā 30 minūtes, domājām samainīt uz ārējo rūteri, varbūt tur tā vaina. Nekā, to varot tik pēc 3 mēnešiem. Nu domājām, tad mums nevajag, lai ņem atpakaļ. Kam mums kaste, kas nestrādā mūsu adresē? Saka, atdot nevarat. Saku, ka nevaram, nevaram un viss. Domāju, kas par stulbumu? Jāmaksā tagad par kasti 2 gadi, bet kastei knapi 3 dienas no iegādes. Atgriešanās garantija... Tad beigās zvanu uz zvanu centru, kas par stāstu, izrādās, darbiniece mūs neinformēja, ja esam kasti saņēmuši ar kurjeru, mums ar kurjeru iespēja šo lietu atteikt bez problēmām, bet kamēr nesākas, neviens normāli neko nepastāsta. Un beigās atkal sanāca kašķis, paldies Dievam, atrisinājās ar lielu nervu izlietojumu, bet tomēr atkal sava veida vilšanās.
23.10.2023